tirsdag 6. september 2011

Regnfull dag...

Etter en våt treningsøkt på lillebror og Herr Fjeldhammer var det nok deilig å komme hjem til hjemmelaget grove scones og en kopp med kakao...







Storesøster har også trent i dag, men heldig for hun så er hådballtreningen innendørs,
det var værre med fotballen.

Føler meg som den husmora i dag jeg,
middag helt fra bunn og hjemmelaget scones,
kan det bli bedre? *S*

Tusen takk for all de søte kommentarene dere legger igjen,
setter utrolig stor pris på de!

Ha en koselig kveld videre, med og uten Greys! *S*

6 kommentarer:

hjertero.com sa...

Hjemmelagde scones... Nam!
Du har kjørt en litt sunnere linje enn meg idag ser jeg, hoho. Jeg får ta det igjen de neste to dagene -før det på nytt skeies ut i helgen... ;)

Fortsatt god tirsdagskveld til deg! :)

Fjordheim sa...

Ja men det var nå skikkelig husmormat. Ikke værst det på en tirdag.
Kos deg med Grays og en fortsatt god kveld :)

det hvite hjerte sa...

Flinke deg, dette så veldig godt ut ...!

Du kan si til venninnen din at Lexington vesken finnes bl.a. hos Annen Etage Lambertseter, de har den nye modellen også!

Klem til deg

Smykkas sa...

Du fortjener husmorpoeng i bøtter og spann. Dette står det respekt av.

Klem

Smykkas sa...

Du fortjener husmorpoeng i bøtter og spann. Dette står det respekt av.

Klem

Mona Paulsen sa...

Hei. Kan du legge ut den oppskriften på scones`n. De så så innmari gode ut;-)