søndag 25. september 2011

Løvenes konge


Vi har kommet hjem fra ishockey kamp...
og middagen er fortært.

Lillebror har atter engang invitert besteforeldrene sine på "kino",
denne gangen er det Løvenes konge som skal "snurres"!


Siden det var søndag og etter middag så kommanderte han mormor til å ta med seg dessert til filmen
Så nå sitter de her da og spiser kokosboller, punsjeboller og ser på film!

Helgen er over og en ny uke starter i morgen,
kos dere masse og nyt tiden med noen du er glad i!!

2 kommentarer:

Fabrikken sa...

Hei, og tusen takk for informerende kommentar på bloggen min :) Da tror jeg ikke jeg skal selge den for 200; som ei foreslo :)

Ha en finfin søndag

Lene

Rosa sa...

God morgen!

Du sier noe... slankekur ja, det er også et sånn ekkelt ord!!
Helt shoppe- stopp blir det nok ikke så lenge, men har innført ønskeliste igjen, slik at jeg iallefall kan tenke meg om en gang eller 10 ekstra!
Men så er det det da, at har man virkelig lyst på noe så MÅ man jo bare ha det!!
Ojojoj, ikke lett:-)

Håper du får en fin mandag!

Klem, Rosa

PS: Kul pute, jeg har den samme;-)