tirsdag 20. september 2011

Hvitt bord




Etter seks mnd med plastduk på bordet, utrollig fin en altså... svart med hvite prikker.
Så har bordet blitt hvitt, det var mye flekker og vanskelig å vaske da jeg bare hadde tatt på drivved maling.


Jeg liker det utrolig fint som hvitt, og når mannen i huset til og med har kommentert det,
da er det fint altså.. *LOL (Det er virkelig noe han ikke pleier å bry seg om *S*)

Jeg har lyst på reinsdyr skinn til å ha på stolputene,
men jeg fant det ikke sist jeg var på Living,
noen som har sett det noen sted?

Vaskekjellern roper på meg her..


6 kommentarer:

NIB sa...

Heihei!
VELDIG fint bord! Hvor er det kjøpt, eller har du kanskje lagd det selv du flinkis?

:) Ann Helen

Ranveig sa...

Veldig fint ble det!

Ønsker deg en fin dag, håper det går bra med deg!

Hilsen Ranveig

Precious Home sa...

Små skinnfell får man også kjøpt på bohus og Skeidar;)

Ha en fin dag!

Lillesnupp og jeg sa...

Heihei

Smartclub har tilbud på store til 499,- kr De har små til 2-300 kr.

:)

Ha en fin dag!

Hilde - Feien og Fjong sa...

For ein fin stil du har - det er litt der eg er på veg nå ;)
Leenge sidan(og då hadde eg ikkje mykje) eg har hatt svarte detaljer i huset, men nå skal eg plutseleg det. Likte bordet ditt kjempe godt! Håpar magesmertene held seg vekke for godt!

Anja Holt sa...

Jeg skal forsøke å få mannen til å lage et slikt hjemme hos oss også. Men jeg vil ha et som er dobbelt så langt.... kan du høre med pappa'n din (var det ikke han som laget ditt?) om tips?