onsdag 14. september 2011

Home alone...


Var en liten tur på Living i går for å titte på disse herlige metall skapene,
men fant dessverre ikke det jeg ønsket meg så jeg fikk ikke sett på det...

Men jeg ramlet over disse herlige koppene,  det står chocolate og teatime på de.
Jeg har sett på slike før men de kostet 149kr koppen og
det synes jeg er litt vel drøyt for noe man "egentlig" ikke trenger...*S*
Men disse herlighetene kostet kun 39,-
De fantes også i beige og med skriften cafè latte på.

Minsten og jeg er hjemmealene her, far er på møte og storesøster er på svømming.
Lillebror har fått en kopp kako og jeg tok meg en tea... herlig, det er jo sol her også! *S*

Dere da, har dere en fin dag?
Klem

11 kommentarer:

nr14 sa...

Fine krus og fikk absolutt lyst på en kopp med varmt:) Her i byen så regner vi bort dessverre;(...men koselig innendørs da:)

Petrine sa...

Stilige krus :)
Her skinner solen og jeg har kost meg på verandaen i dag - herlig!
Ha en fortsatt fin kveld!

Lys Nostalgi ♥ sa...

Jøss, såå flotte og sååå rimelige?! Me like!!

Kjempefin blogg du har!

Katrine sa...

Åh slike kopper kunne jeg tenke meg! Fikk du tak i dem på Living?

det hvite hjerte sa...

tøffe kopper og til helt grei pris ...! du har så herlige innlegg om dagen ♥ klem til deg

Beate sa...

stilige krus!! elsker ting og tang med tekst på!

klem beate

Anja Holt sa...

De var kjempefine! Jeg trenger strengt tatt ikke flere kopper, menne..... *fristet*

Li/Småtingene sa...

Kjempefine kopper! Liker så godt slike med tekst på - og så heldig du var som fant dem til den prisen!

:-)

Mona Christin sa...

Disse er superkule. Trodde de var dyrere. Synd jeg ikke har en Livingbutikk i nærheten.

Klem Mona C

KROnPRINSESSENE sa...

Greit med etterligninger når de er så fine ;)
Jeg har originalen, som jeg fikk på Glansdagen.
Perfekt til kakao og god til sjokolade biter!
Klem May Helen

Dilla sa...

Fiiine :-)