søndag 25. september 2011

Foreldrepoeng...


"Blogglampa" er i hus, den er jaggu stilig altså! Den er jo fra godeste ikea.....
Tror snart jeg har litt fetisj på lamper altså, det kjøpes og ligger minst 3-4 stk i kjellern som venter på plass.
Et par av de skal videre til hytta til mine foreldre... greit med forandring!


Ble noen foreldrepoeng her i huse i gårt... ungene hadde en flott dag i går.
Mannen var som sagt borte på fest og jeg og ungene endte i dobbelsenga hvor vi så
på Løvenens konge, mors favoritt film fra flere år tilbake!
Minsten digger den allerede for han stod opp klokka 7 i dag
og har sett den snart to ganger i dag!

Nå straks er det fotball i ballbingen før det er ishockey kamp senere i dag!

Ha en flott dag da dere...
kos

5 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Veldig fin den lampen der...
Og høres ut som ungene og du har det SÅ kjekt sammen :)
Håper søndagen blir akkurat som dere vil den skal bli!
Klem May Helen

Anja Holt sa...

Du hanker inn poeng på poeng, jeg er mer enn imponert. Kan du kassere dem inn i frokost på senga?

home 4us sa...

Herlig søndag!
Nyt tiden mens barna er små, det er en stund siden jeg/vi fikk besøk i dobbelsenga av barna. Ingenting er jo mer kos enn det. men plutselig en dag er det over:)

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Love din tavla alltså!!!

Kram

Ashi sa...

Å så koselig! Løvens konge er min favoritt også. Nå har jeg kjøpt billetter til Knerten så den filmen blir det på Henrik og meg i dag :) Nye Lørenskog kino er så fin!
Ha en fin ettermiddag i ishallen! klem