søndag 7. august 2011

Masse kos...

For en fantastisk helg vi har hatt, i morgen starter hverdagen!
I går var vi og badet på hvervenbukta, der har jeg ikke vært siden jeg selv var liten.
Ungene koste seg masse sammen med bestevennene sine...

På fredagen regnet det grusomt her så da ble det premier på Biler 2 filmen,
det var en suksse.
Middagen borte smakte jo heller ikke så værst.. *S*

Så har ungene hatt overnatting av hver sin bestis og da ble det jo selvsagt litt kos,
og muffins glir jo ned på høykant både hos store og små!

(Blåbærmuffinsene måtte jo ha fyll, i følge storesøster)

I morgen er vi klare for hverdagen, tror vi...

Hva med dere, hvordan har helgen vært og er dere ferdig med ferien?
*klem*

6 kommentarer:

Christina Mari sa...

Høres ut som en flott helg! Her har jeg koset meg med barna. Vi har begynt i jobb etter ferien,så da smaker helgene ekstra godt.
Ønsker deg en flott søndag og ei herlig uke.
Klem Christina

Lykkelita sa...

Mmm, fristende blåbærmuffins:)
Så herlig helg dere har hatt!! Og "Biler2" var en suksess for liten og stor her også.
Ønsker deg fine hverdager i uka som kommer, det er jo, tross alt, de vi har flest av:)
Klem!

Amalie sa...

Nammm. Muffins :)

Høres ut som dere har hatt en finfin helg!
Ha en flott kommende uke!

-Amalie

Smykkas sa...

Det ser nydelig ut på det stedet, og jeg er sikker på at også muffinsene smakte nydelig.

Jeg har drevet med litt kreative sysler i helgen, og jeg absolutt klar for hverdagen.

Klem

I en Eske sa...

Koselig helg og fristende muffins=) Hverdagen begynner å komme tilbake her og, men har fri litt til da=)

Anja Holt sa...

Bare litt misunnelig, men unner deg all mulig kos og hygge. Ha en herlig dag!