søndag 28. august 2011

Ildtopp..


En herlig helg er straks over.

Den har blitt brukt på litt shopping,
kino med storesøster og ei venninne
og idag har vi ryddet lillebror sitt rom...(at last..)

Nå koser jeg meg med litt egentid mens resten av familien
er og ser på fotball og spiser middag hos svigers!

Ildtoppen på bilde med den store tekoppen fikk jeg på fredag
da det var min siste dag i verdens flotteste barnehage.. jeg har hatt et vikariat der i 3 mnd.
Makan til herlige voksne og barn skal man lete lenge etter..*S*

Ha en toppers søndagskveld, folkens...
klem

3 kommentarer:

Karma sa...

Man trenger litt alenetid innimellom, Nyt det og kos deg masse!

God søndag videre

Klem Kaja :)

det hvite hjerte sa...

Først,
så flink du er som har begynt å trene ...! herlig :)
Fin blomst, synd vikariatet er
slutt siden du hadde det så godt der, men vips trenger de deg nok igjen og da vet de nok å ringe deg tenker jeg ♥
I går var jeg på din gamle arbeidsplass, shoppet meg klær til konfirmasjonen, ble så fornøyd ...!
Fin søndagskveld til deg!
klem klem klem

Anja Holt sa...

Koselig med litt positiv feedback, og det kan jo helt klart hende at de ringer igjen om sjansen byr seg?

Ha en herlig dag og kveld!