fredag 26. august 2011

God helg...


Ser ut som jeg har blitt en fredagsblogger? *S*
Jeg synes det er vanskelig og være interiørblogger, når det skjer nada i heimen...
Men ideène de er der, mangler bare tiden!

Vi har endelig fått ryddet i garasjen, diverse boder og kjellerstua.
så nå kommer det ikke inn noe mer ting og tang her i huset på en stund,
for det har vi nok av... (eller jeg, for det er jeg som handler her!)

Jeg er endelig igang med trening igjen og har vært på 3 stykker denne uka..
(veldig stolt altså!)

Nå er det helg og den er fortsatt uskrevet...
God helg!
klem



9 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Ideer skal det nok ikke stå på nei, Kjenner meg igjen i det du skriver. Det stopper opp litt innimellom.

Nydelig bilde du har tatt!
Nyt helgen. :)

Klem fra meg

Rosa muffins sa...

Skjønner så inderlig godt hva du mener. Innimellom skjer det jo INGENTING. Verken på jobben, på skolen eller med treningslysten. Og så plutselig "løsner alt" og en oppnår litt mer flyt med bloggingen og det hele. Du er flinkere enn meg iallefall. Jeg vrikket foten forrige lørdag og er nå gått fra nesten parkert til helt parkert. (En riktig så beleilig unnskyldning, men faktisk reeell denne gang) Måtte bloggelyst og treningslyst gå hånd i hånd hos deg :) God helg :)

... 4 på toppen sa...

Så fink du er som har begynt å trene igjen. Denne uka har jeg vært skikkelig sløv, eller jeg kan jo skylde på tida. Den strekker faktisk ikke alltid til.

Klem

Fjordheim sa...

Ja her er det fullt over alt nå siden det er masse fra svigermor sin leilighet som må ha midlertidig opphold her i tilfelle hun skulle få brukt for det. Noe jeg egentlig tviler på. Men hvem vet. Gleder meg til å få ryddet opp skikkelig i det og stuet det bort. Godt når ting er på rett plass, og det ikke er for mye alle steder.
Over helga må jeg også komme igang igjen med trening. har vel hatt over to mnd med "fri" nå. Alt for lenge.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Lotta sa...

Innom med en fredagsklem:)

Siren sa...

For et koselig bilde, ei riktig god helg til deg også! :)

Anja Holt sa...

Flink du er som trener, da! Det er billigere enn å shoppe interiør. ;)

Anja Holt sa...

God helg, forresten!

NOSTALGIBUA sa...

hei hei. Skjønner at man kan gå tom for ideer, men du får nok stadig nye lesere! Så punch på med bilder av huset ditt, kjøkkenet og detaljer derfra, sofaen din, verandaen. Har ingen ting å si om noen har sett det før!
Gleder meg til å følge deg videre! Ønsker deg også en fin ny uke :)