mandag 2. mai 2011

Linus


Denne rakkern elsker utelivet...*S*

Håper dere har en flott dag!

17 kommentarer:

Ida Susanne sa...

Smelt...

Den skjønneste rakker'n jeg har sett iallefall.. Og ifølge Wilma er han en skikkelig kjekkas også ;)

Nostalgia sa...

Sååå skjønn :-) Vi har også en bichon med navn Bamse. Han kan være ute hele dagen :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

det hvite hjerte sa...

Åh, hvilken skjønning LINUS er ♥ Klem

Har en drøm... sa...

Så skjønn han er ♥
Skjønner godt at han liker og være ute i dette fine været vi har for tiden;))

Ha en fortsatt fin mandag!

Klem Line

Jatte sa...

Linus ER så skjønn♥
Herlig med en sånn liten tass!

Min elsker også utelivet, på denne årstiden vel og merke - vinter er litt bajs i følge han *ler*

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Kerstin sa...

For en søtnos ♥.
Kerstin

Amalie sa...

Søøøt :)

Lidyll sa...

Se på den nydelige tassen da! Så søt*smile*

...og lekre muffins under her også-stooor fristelse å se på bildene merker jeg*blunkesmil*

...du, jeg har forresten min aller første give-away inne på bloggen min...kanskje du kunne tenke deg å henge deg på?*smile*

Ønsker deg en flott kveld!
Klem klem

Smykkas sa...

Den er ihvertfall i flotte omgivelser, og jeg synes det er en utrolig skjønn rakker.

Klem

carina sa...

Ååå så søøøt:)
Ønsker deg en fin ny uke:)
Klem Carina

Alven sa...

Hei :-)

Så søt Linus er :-)

Ønsker deg en flott ny uke :-)

Klem

Ashi sa...

Hælle dussan, han er jo bare en bedårene. Jeg skjønner at min datter ønsker seg hund når det kommer til sånne som Linus:)
Takk for trøsten om middagsutfordringene;) Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre for å få i barna mine riktig og sunn mat noen ganger.... klem

Mona Christin sa...

Herlig krabat...

Ranveig sa...

Tusen takk for koselig kommentar!

Skjønne lille Linus, nesten så en får lyst på hund selv... :o)

Ha en fin kveld!

Joëlle - TrendyHomes sa...

Hello
These dogs are my favorites.
My first one was a bichon frisé( Teneriff)
Now we have a lovely Bolognese.
Love your bichon too much!
He looks very funny and he's sooooooooo cute!
Have a nice day.

solglimt sa...

Heisann! Søt han var, lille Linus! Eg har lånt ideen din om pallebord! Kjemepstilig! Håper du synes det er greit! Ha ein strålande dag.

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Nomin han är ju söt som socker!

Liker du Puppia selen? Har funderat lite på en sådan nemlig ;)

Vi må ta en dog date i höst när vi flyttat hem, så våra gull får leka litt!!

Klemmer