torsdag 7. april 2011

Sola i vinduskarmen...


Åh, det er så deilig å kunne gå tur uten votter og lue!! løøøøve it....

Lillestua har hele fire store vinduer så der inne varmer sola!
Hovedstua og spistestuen dessverre får ikke så mye sollys inn,
så det er vanskeligere og ta bilder der inne!







































Pallebordet som ble hentet opp fra kjellern igjen skal få seg en glassplate nå, men det må males igjen først for hvit fargen har gulnet.

Nå er det middagslaging på meg, fiskeboller i hvitsaus står på menyen...lurer på hvor mye hyling det blir når jeg er ferdig! *S*

See you...

8 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Pallebordet ditt er
det kuleste ever ...!
Har lyst på et sånt på
terrassen til sommeren jeg ...!

Så dekorativ lysestaken
var, er det "pinner" ?!
Veldig flott var det iallefall ♥

mmm ... fiskeboller i hvit saus
er vidunderlig ...!

ønsker deg en fin kveld, klem til deg

Veronica's hus sa...

Kult pallebord!

Ja nå er det jaggu godt å være til gitt:)

Klem

Line Elisabeth sa...

Kjempekult bord!!
Har du prøvd å spraylakke bordet, istede for å male det?? Enkelt og greit det serru...
klemmer og susser

PERFEKT LYKKE sa...

Heisann!

Kom akkurat over bloggen din, og elsker det jeg ser! Har tatt meg en runde her inne, og jammen er det mye bra! Kreative og inspirerende løsninger! Hit kommer jeg flere ganger!

Ha en fin torsdagskveld, hilsen ny følger Helle :)

Mona Christin sa...

Hei.

Dette bordet er megakult. Men det er ikke full pallestørrelse, eller? Jeg har tatt med meg to halvpaller fra jobben som skal bli noenlunde likt dette. Så kult med de store hjula.

Klem Mona C

Bluggi buggi blogg sa...

Tøft pallebord :)
Ha en finhelg
Trude :)

Chilli Charm sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min :) Har jo vært titt og ofte innom din. Kul stil!
Ha en fortryllende helg...

Fjasevas Huset sa...

kjempe fint med pallebord. Utrolig praktisk med glassplate på toppen.
Jeg har det selv og er utrolig fornøyd med bordet:) God plass på det også:)))

Ønsker deg en riktig go helg!
Klem fra mor i fjasevas huset