mandag 4. april 2011

Pute!


Ny uke og nye muligheter...
Jeg har vært vikar i dag også, og etter leksehjelpen fikk jeg med meg to bonusbarn hjem.
Så her er det liv...

Nevøene mine på 13år (tvillinger) har sin siste seriekamp i dag,
så det blir nok en ishockey kamp i kveld ja, det er utrolig gøy å se på!

Ny pute fra kremmerhuset har kommet i hus, tenkte ikke over størrelsen på putetrekket,
så nå må jeg ut å kjøpe en innerpute på 60x60, for det hadde jeg utrolig nok ikke! *S*

Ha en fin kveld....
klem


2 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Vi har også nevøer som spiller ishockey og det er utrolig spenningsfyllt å se på ...!

Tøft putetrekk ...!

Fin kveld, klem til deg

Postet fra min IPhone

Silje sa...

Det putetrekket er altså SÅ tøft, og det blir nok enda tøffere med ei 60x60 innleggspute... Da blir den kraftig god å ligge inntil i sofaen også... haha :)