tirsdag 5. april 2011

Prikkedilla...






































Åh, jeg sovnet på soffan under barnetv og kjenner nå at hode sprenger... det er vel straffa for å sove en dupp det! *S*

Så hører jeg storesøster i det fjerne si til broren sin: " nå våkner mamma og vi må sikkert ta på pysjen, for nå er a sur!" (Jeg måtte heldigvis ta på meg smilebånde da...)

Ungene elsket middagen i dag og lurte på om vi kunne ha det hver eneste dag. Altså rundstykker med valgfritt pålegg... lillebror elsker egg og kaviar så han fikk jo selvsagt det, mens storesøster valgte jordbærsyltetøy! like blide alle mann... *S*

Nå er det soffan på meg ja...
Blogges!

6 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Har også prikkedilla og må også på sofaen snart ;)
Vi blogges ja!
Klem

I en Eske sa...

Mangler bare ett av mine prikkebilder! He he,da hadde det blitt prikkegalskap =)

Beate sa...

deler også den lidenskapen...

nyt kvelden

klem beate

Anja Holt sa...

Ungene kjenner oss godt etterhvert? *ler*

det hvite hjerte sa...

*smiler*

fantastsiks så ærlig barna våre er ... ♥

nattaklem til deg

Birte sa...

iNNOM for og ønske deg en nydelig dag..

hilsen Prikkegal Husmor :-)