mandag 18. april 2011

Oliventre..


Jeg var så heldig å få kjøre min venninne på shopping tur i dag,
jeg liker lissom ikke det..shoppe altså..*S*

Hun skulle ha noen rullgardiner på ikea og jeg skulle ikke ha noe...
Men hvem kan gå fra et oliventre til 298kr da? ikke jeg ihvertfall,
tror jaggu jeg må tilbake for å ha fler!!






































Jeg sier bare løp og kjøp... vi var på ikea Furuseth!

Den gamle bilen havnet på skraphaugen i dag, det synes lillebror var litt spennende da.
Ellers så har det vært hagelek og raking det meste av dagen! Det har jo vært shorts være her i dag...

Kos dere videre i påsken, det gjør vi!
Vi blogges...

8 kommentarer:

Cosmos sa...

Herlig med Oliventre
Kjøpte noen super billige i fjor og de har jammen klart å overleve inndørs i vinter
Nå er de på plass på verandaen igjen
Lykke til med ditt tre

Lotta sa...

aiaiaia.... *ØNSKER MEG*

Ja så kos da. vi var der ganske seint.. 15-16 tida. Klemmer:)

Tindrande Auge sa...

oisann ;) det var jo kupp :D ser ut som jeg også må te meg en tur på ikea :P ha en fin dag videre! klemmer fra Nina

Anja Holt sa...

Dør ikke sånne veldig fort? Ser for meg olivenblader overalt her i huset, plast holder lissom litt bedre her ser det ut til?

Har en drøm... sa...

Digger oliventrær, men har aldri hatt et;)
De pleier og koste masse og tåle lite, dårlig kombinasjon...

Klarer du og holde de fine? Har du noen tips? Kanskje jeg skal prøve nå når de er så billige!

Klem line

det hvite hjerte sa...

Innom for å si takk for herlig date idag <3

Fru Andersen sa...

Heisann!

Denne damen har vært på samme IKEAen og kjøpt seg samme Oliventreet;-)

Jeg trodde heller ikke det var sant, SÅ BILLIG! Jeg har aldri hatt oliventre før siden jeg ikke har grønne fingre har jeg vært redd for å ta livet av det før en uke har gått. Og det hadde vært kjedelig om jeg hadde betalt nesten tusen kroner for et slikt stort ett...

Men har du tips om hvordan jeg bør stelle treet? Hadde vært kjekt å ha det en stund;-)

God påske!

PS: Helskjønn lysestake fra barnet ditt!

Rom for Detaljer sa...

Heisann! Flott blogg du har :-) Likte veldig godt det bilde du har stående ved siden av oliventreet.. Hvor er det kjøpt?
Klem fra Karianne