lørdag 2. april 2011


Her i huset har barna vært på shopping med mormor og bestefar i dag. De skulle handle sko. Kjøp noen blå da sa jeg for de matcher den nye vårjakka.... *S* Som dere ser så elsker lillebror rødt! Skoene er kjempfine de..







































Her er han i farta, skoene skulle på med en gang... Jeg vil ha det som inne sko først!
( for ja her er det fortsatt bare cherrox vær!)
















Storesøster falt visst pladask for disse, de blir vel lekre til militærgrønn jakke.. *S*
Koselig å se de så stolte når de kom hjem.

Nå skal jeg straks begynne med tacolagingen...
Vi blogges!

4 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Fine sko ...!

Fin lørdag, klem til deg

Hanne Mette sa...

Skal si du har småttiser med god smak! Stas å få velge selv.:)
God lørdagskveld.
Klem fra meg

Jørn og Rebekka Garnes sa...

Deilig med besteforeldre som tar barnebarna med seg på vårhandling.
Knallkule røde joggesko, og skikkelige søte jentesko.
Skjønner at de er velig fornøyde :o)

det hvite hjerte sa...

Grattis til deg ...! og meg ...!
Så heldige vi er .... ♥