fredag 8. april 2011

Den store blåsbort dagen!


Hekta på kule kasser og oppbevaring gjenerelt det er jeg!
 Her er en liten del av dvd samlingen våres, resten er i et skap i kjellern! 
I den nederste kassa er det spill til wii og playstation...
altså de spillene og filmene som blir mest sett og brukt ligger her!

I dag skinner sola som bare det, men ute er det den store blåsbortdagen...

Favoritt pizzan til mor står på menyen i dag,
den er hjemmelaget og oppskriften er hentet hos Trinesmatblogg.
Lillebror skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan ha en grandis...*S*

Ha en flott helg folkens, kos dere masse!
Vi blogges...

6 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
For noen flotte kasser!! Jeg er også veldig glad i kasser, og stadig på jakt etter det!

Tusen takk for koselig hilsen i aneldning lillesøsters ankomst!

Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

KROnPRINSESSENE sa...

Får ikke nok av hverken trekasser eller oppbevaring her i huset heller nei :)
Ler av grandien... her i huset er vi nemlig avhengig av grandi og har det hver tirsdag! Galne oss ;)
God helg til deg og dine :)
Håper pizzaen faller i smak.
Klem

irina sa...

Ville bare ønske deg god helg :) Bli med give awayen min da :) kan vinne ett gavekort.

Kule laser kan man aldri få nok av...det er jeg såååå enig i :) har en kjempekul som skal vise på bloggen snart :) klem klem

Elisabeths idyll. sa...

Hei ;o)
Kjempe fine kasser! Er litt på jakt etter slike jeg også ;o)))

Ha en flott helg ;o)
Klem Elisabeth

Line Elisabeth sa...

Så kule kasser!!
Hvor kan jeg få meg sånne?? Hjelp meg!
Klemmer

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Snygga snygga kasser!!