søndag 24. april 2011

God påske...


Da er vi tilbake fra en liten påskeferie på hytta på kråkerøy i Fredrikstad.
Snakk om herlig vær.. ( for ja hvor eldre man blir jo mer opptatt av det blir man!*S*)

Vi ble litt usikre på om vi var på sommerferie istedefor påskeferie?!
Håper jo inderlig at dette varer....

En  liftgardin fra Åhlens har kommet opp i spisestuen,
den er hvit med svarte striper, ser den ser grå ut på bilde...

(Jeg glemte kameraet, så noen bilder fra ferien er det lite av..*S*)
Kos dere et par dager til folkens...
klem

7 kommentarer:

Smykkas sa...

Det har vært rene, skjære sommervarmen her også. I ettermiddag er det blitt kjøligere, men det er ingen grunn til å klage.

Oliventreet var virkelig flott, og det samme kan sies om liftgardinen.

Nyt siste del av påsken.

Klem

Mamsens hus sa...

Ja denne påsken har vært fantastisk! :)
Ha en fin kveld videre.

nummer ni sa...

Ja, denne påsken har vært helt super!
Vi har storkost oss ute, fra morgen til kveld.
Så nå håper vi det varer helt til september!
;)

det hvite hjerte sa...

Velkommen hjem & takk for sist!

Jeg digger heisegardinene fra Åhlens, digger egentlig svært mye i den butikken .... ♥

Hils den herlige gjengen din, stor klem

Mona Christin sa...

Hei.

Oj, har dere vært på Kråkerøy? Vi var der i går og grillet hos venner. Satt ute til kl 22 faktisk. Det har jeg aldri gjort i april før.

Takk for tips ang liftgardin. Trenger en i de fargene til soverommet. Husker du prisen og om det var flere størrelser?

Klem Mona C

Anja Holt sa...

Jeg ville ha liftgardin i 150 bredde, men det er ikke å oppdrive... MØKK! Men den du har ser ikke så avansert ut, den tror jeg at jeg kanskje kan kopiere? Hmm.... sommersol er det nå, ikke snakk om noe annet!

Glad påsk!

Mitt ☆ Mine sa...

Ja, utrolig deilig vær - også her på vestlandet! Fin gardin...har sånn jeg og! ;) Fortsatt fin påske!