søndag 10. april 2011

Bokstaver.



Jeg har lett litt etter disse bokstavene fra "east of india",  fant de endelig på Bolina sin nettside.
Var vel ikke akkurat ute etter love, men det var det det ble! De kostet 180kr...

Man liker den levrandøren meget godt, det jeg har sett av de har vært kule ting!



I dag har det var håndballkamp for storesøster et stykke unna..
lillebror syntes ikke akkurat det var greit, 50 minutter i bil hver vei var kjedelig altså!
Men ellers har vi fått gjort mye i hagen i dag, spylet terrassen, fyllt en henger osv...digg!

Nå er vi straks klare for dagens middag som er kyllingburger!

Kos dere videre i det herlige været....klem

8 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

jeg har ogsaa sike bokstaver! kjempekule :) flott hos deg!

Regine sa...

Heldig dere er som har fått begynt å gjøre hagen sommerklar...sukk...her tiner snøen saaaakte!;)

Så fin blogg du har, hit kommer jeg tilbake!:D

Piulfen sa...

De bokstavene er super søte :) God søndag videre.

NIB sa...

Hei!

Vi har gleden av å invitere til tidenes interiørbloggetreff på Gamle Logen den 25.juni 2011. Håper du kan ha lyst å komme!

Nib-jentene

Mona Christin sa...

Hei.

Kule bokstaver. Digger de stripete putene dine også.

Er så glad jeg fant bloggen din. Mye inspirasjon å hente.

Klem Mona C

Birte sa...

Kule bokstaver...

Kjenner til hånballkamper langt vekke og lillebror som klager i baksetet :-))

Men kunne ikke vært for uten kampene allikevell.. he he..

Ha en glimrende dag videre..

Klem klem Birte

Lykkelita sa...

Høres ut som våren gjør sitt herlige inntog hos dere... *misunnelig*
Nydelige bokstaver, har ikke hørt om det merket, men det skal jeg jammen sjekke ut.
Ha en fin dag!

Turid sa...

Hei!

Her var det mye inspirasjon å hente! Legger meg til som følger jeg;-)

Ha en fin dag!

Klem, Turid