søndag 27. mars 2011

Sommertid...


Jeg har på følelsen at blogger tuller litt her i dag, for bildene kommer ikke frem?
Jeg er ihvertfall ferdig med data/hobby kroken.. Hyllene er geniale, kjøkkenhyller fra ikea!

Lillebror her sov av seg febern og hodepinen i natt og det er vi veldig glad for,... syke unger er ikke gøy! *S*
Storesøster har allerede gått ut for dagen, og jeg lurer på hvor sola har blitt av.. nesten blitt litt vandt til den denne uka... *S*


Hva dagen vil bringe, vet jeg ikke helt enda... men kos og avslapping skal det bli mye av!


Ha en flott dag...
vi blogges!

6 kommentarer:

Lena sa...

Det kom opp bilder i bloggrollen og de kommer opp om man trykker på de... Mystisk!

Camilla- Casual living sa...

det ble jo kjempe fint.Kjempe fin kontorsone.
Husker du tilfeldigvis hva hyllen heter? Klarer ikke å finne den på hjemmesiden til ikea:s

Chilli Charm sa...

Ja, det er noe bildeuhyre som tuller på min blogg også. Krysser fingra for at det plutselig fordufter.
Flott blogg du har forresten! Måtte innom å titte litt :)

i mitt lille rekkehus sa...

Så fint du har fått det på kontoret!! Lyst og trivelig:)

Anne Kjersti sa...

Dette ble utrolig lekkert! Har siklet på de hyllene selv. Har du såpass langt skrivebord og vegg at du får to hyller ved siden av hverandre?

Og hei på deg forresten. Har snikfulgt deg en stund, men nå følger jeg deg i all offentlighet :) Kjempe fin blogg!

Birte sa...

Så fine hyller... Tror jammen jeg skal skaffe meg et par slike også :-))

Lykketil med bildemysteriet..

Klem Birte