mandag 14. mars 2011

Skal bare...

Okey så har jeg fått bakt oreokaka, en ting er i boks! Men så skjedde det bare...Skal bare.. fenomenet, akkurat som Albert åberg. Nå har dagen bare flydd av sted og jeg skal straks hente unger! Er det noe barna ikke trenger når jeg er hjemme så er det lange dager i skole/barnehage! *S*

Vi får se, det blir vel litt muffinsbaking senere, det elsker ungene å hjelpe til med.. kanskje jeg er heldig så får jeg hjelp til støvesugingen også!

Vaskekjellern neste, før Linus og jeg går ut...
Blogges!

4 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

hehe muffins er virkelig gode saker! flotte bilder du viser ;)
Jeg har forresten en liten utfordring på bloggen min, ta en titt hvis du kunne tenkt deg å bli med, det er helt valgfritt selvfølgelig :) ha en flott mandag videre :)

Villa von Krogh sa...

Hei du!

Det var lenge siden sist. :)
Håper alt står bra til med deg og dine!

Ha en fin uke.
Klem Anine

Else Marie sa...

Deilig å kose seg.....
Hva slags hunderase er den lille
nydlige vinduskoser jeg så i et
tidligere innlegg..

Lotta sa...

Oh..Oreokake.. MMmmmm:) Nå fikk jeg ille lyst på den teen under her altså!!!!! På Ting sier du...
*Løper og kjøper*

Klemmer