torsdag 31. mars 2011


Så er det kvelden igjen da dere. Storesøster har vært på håndballtrening og vi tre andre har vært på en liten bursdagspresang jakt... Storesøster skal på to bursdager i helgen! Det er jo morsomt da jentene ønsker seg klær fra Wow, det er liksom butikken med stor B!!







































Jeg har brukt hvitt papir i rammene og da ser man fort at veggmalingen har blitt gul... ser rett og slett møkkete ut! *S* Vi elsker den grå soffan, møkka synes ikke så godt...det har heldigvis blitt mindre vasking på meg og sånt liker vi!! *S*

Ungene er snart i seng og jeg håper det er noe spennende på tv`n....
Vi blogges!

2 kommentarer:

nummer ni sa...

Oppdaget det samme da jeg satte hvitt papir i rammene våre, så da bytta jeg ut papiret jeg... ;)

Digger bildeveggen din, den ble kjempefin!!

carina sa...

Så mye fint du hadde her! Herlig blogg, legger meg til som følger:)
Ha en fin helg:)