torsdag 3. mars 2011

Olajakke


Jeg ler meg skakk over hva som fulgte med meg hjem i posen fra butikken i dag.
Jeg skulle som sagt bare i matbutikken og ha brød og sennep,
men havnet på senteret og i et par klesforretninger!

Man kan ihvertfall ikke si at blogging ikke påvirker en...

Jeg kom jo hjem med denne flotte olajakka fra kappahl,
trodde ikke jeg var sånn "volanger" jente jeg!?

Men for 1,5 år siden trodde jeg  ikke at jeg
kom til å ha på meg underkjole med blonder hver dag heller! *S*

Olajakke inspirasjonen kommer herfra:




Skjerfet var så koselig at det måtte følge med det også!

Blogges....

10 kommentarer:

Dilla sa...

Kjenner meg sånn igjen, er jo litt artig :)
Vi "tar alle litt" fra hveradre!

Jakken er supersøt, grattis!

Christina Mari sa...

For en søt jakke! Skjønner godt at den ble med hjem.
Ha en god kveld.
Klem Christina

Fjasevas Huset sa...

sååå fin jakke. nå må jeg herme tror jeg:) om jeg får den over puppene da...hum... :) hahaha...

ups...

Digger bloggen din. Nå måtte jeg legge deg til i bloggrollen min. Håper det er greit:)

Klem til deg

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ha ha, jomen den är ju drit snygg så jag förstår du inspirerades ;D
& när det är najs price i förhållande till mye av det du & jag shoppar, så går det ju inte att låta bli!!

Jag gläder mig så till lite värme, en vit sommer kjole, ola jakken & bruna legger.

God klem finaste

Ashi sa...

haha du er søt! Du kommer til å bli sååå fin i den! Nå er jeg også eier av en sånn jakke, best å skynde seg mens de finnes på lager :) Vil bare ha vår så jeg kan ta den i bruk. Kanskje det er håp når (om) vi drar til London om en kort stund. Har du funnet ny jobb? Ikke det at det ikke er jobb å være mamma og husmor altså ;) klem

Birte sa...

He he he..

Helt enig.. Blogging på virker.. Men jakken var jo kjempe søt, så den blir nok en favoritt den :-))


Klem Birte

Lykkelita sa...

Utrolig hva man kan få med hjem i posen når man drar på butikken uten handlelapp;)
Den vra fiiin!
God helg:)

stallnilsen sa...

Fin blogg du har, har lagt dæ til som følger, koselig om du følger mæ og ;O)

Anja Holt sa...

Synes det var flotte kupp du dro med deg hjem, jeg! Grattis!

Lottemora sa...

Hehe, den jakka såg jeg også på igår. Kjempefin

Ha en fin kveld

Lottemora