søndag 13. mars 2011

*Lykkefryd*

Lillebror (som egentlig vil bli kallt storebror, fordi Linus er tross alt minst i familien nå og det er jo også broren hans..) har fått seg nye herlige klær fra Novastar (mammas favoritt merke).


Klærne er kjøpt i den herlige nettbutikken Lykkefryd.. Jeg er helt overveldet over hvor fort det gikk, jeg bestilte på torsdag og fikk klærne på lørdagen!


Lykkefryd har masse flotte merker til barn og dette merke ugly children clothing var ganske nytt for meg, synd barna har blitt så store og klærne der er for små for mine.. men denne flaska klarte jeg ikke å styre unna! *S*
Det herlige med Novastar er at det er så myke og herlige klær og de  tåler vask etter vask etter vask og holder seg like fint! 

Lykkefryd har også en flott blogg dere bør følge med på her er det masse herlig inspirasjon, så jeg skal i morgen prøve meg på makaroner...*S*

I dag er det søndag ivhertfall folkens... så kos dere masse!
Vi blogges...

6 kommentarer:

Anja Holt sa...

Den var kjempefin! Og jeg elsket melkeflasken, jeg husker kartongen. Betyr det at jeg begynner å bli skikkelig gammel?

det hvite hjerte sa...

Digger retro stilen :)
Treningsdressen var superfin ...!

Fin søndag, Lin :) klem til deg

Beate sa...

tøff type!!!

digger melkeflaska!

nyt dagen

klem beate

Hanne Mette sa...

Jeg måtte inn og bestille melkeflaske med en gang. Såååå søøøøt!♥
Jammen snek det seg med litt annet i handlekurven også. Farlig...
Ha en finfin søndag!

Living White sa...

Tusen takk for plantasjetips--å jeg dit!!!

Du hvor har du kjøpt den kule stålampen din atmed sofaen? Den er knallkul!!

Lykkefryd sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med varene og servicen - det betyr alt at kundene mine er fornøyd :)
Tusen takk for at du anbefaler videre, det setter jeg veldig pris på!

Gratulerer med 9-åring! Ønsker dere en super feiring
og en fantastisk dag :-)

Klem