søndag 13. mars 2011

Løøøøv...

Ting butikken er søt, der har de mye fint..

Jeg skulle bare inn for å titte på mano kopper
for å se om de var like fine i virkeligheten som på alle
de flotte bloggene rundt omkring!

Man kunne vel ha kjøpt hele butikken! *S*

Men kom hjem med en vaskeklut med en ugle på
og selvsagt den herlige LØV teen som Nib jenten viste frem her om dagen...
(ingen mano kopp denne gangen, vet ikke om jeg helt trenger det!? *S*)

Jeg endte opp med den sorte fordi jeg er veldig glad i early grey
og det var smaken på denne.

(Så tok jeg med meg den lyseblå pga fargen...*S*)

















Kult patent og god var den..helt herlig! 

Vi har vært ute i dag og lekt i sneen... 
og spist hjemmelaget fiskegrateng hos mormor og bestefar.
Nå holder vi på å lage invitasjoner til storesøster sin 9 års dag!

Ha en fin kveld videre...
klem

5 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

jeg elsker ting
og er i den butikken
stadig vekk ... ♥

ha en fin søndagskveld, klem til deg

Piulfen sa...

Den butikken er bare fantastisk, helt enig kunne kjøpt hele butikken jeg også :)

Fru Andersen sa...

Jeg er in løøøv i den ugle-lysestaken din! SÅ stilig og fin. Flasken under her var også helt hjertesmelte;-)

Ønsker deg en fin-fin uke!

Bluggi buggi blogg sa...

Masse fine ting du har kjøpt deg :)
Ha en fin uke
Trude :)

Theamor sa...

stilig vaskeklut!!! jeg har nå en greie for ugler... :)