mandag 28. mars 2011

Hverdag...


























Koser meg her ved pulten min jeg og selvsagt barna sin, for de synes jo dette var like gøy!!
Men mamma, hvor er alle scrappe tingen?
Eh, jo barna mine de ligger fortsatt i kjellern... blir fort litt rot det! *LOL*

Holder på med middagen, det er ovnstekte poteter, salat og skinkebiff! Noen her i huset liker kunn kokte gulrøtter (som grønt tilbehør), så det ble slengt i sammen med potetene! Lettvinn og sunn middag! *S*

Det har vært deilig i sola i dag så Linusen og jeg har kost oss masse!

Ha en fin kveld...
klem

4 kommentarer:

Ida Susanne sa...

åå, det hørtes ut som en super god middag!! Skinkebiff er vanvittig godt :)

Her blir det pasta ala Ida (og akkurat nå kom jeg på at jeg har glemt pasta..hahaha)

Kose deg masse..
ELSKER den sorte lampa di..
Såå vakker :)

Anja Holt sa...

Kos dere med sol og middag! Det er bare å nyte tiden fremover (og ikke se på vinduene mine er du snill).

Beate sa...

hei og hopp.

limer inn denne kommentaren jeg fikk inne hos meg....

"Hei.
Fin blogg du har, er inne å leser daglig :)
Trenger litt hjelp fra deg. Leste inne hos frufjeldhammerskaos at hun leter etter det utsolgte skiltet fra Kremmerhuset og jeg har et til salgs til 199kr, men får ikke lagt inn kommentar til henne/kontaktet henne, så om du kunne ha hjulpet meg med det, tror jeg nok hun hadde blitt glad :)
Skiltet passet ikke inn på veggen hos oss da et annet har overtatt veggplassen :)
Min mail adr er; lena_renathe_u@hotmail.com

Mvh Lena"

Lotta sa...

Utrolig kult!Elsker pulten og hyllene og alt! Inspirasjon til 1000!

Klem til deg:)