lørdag 26. mars 2011

Ikea




Her har det vært en rolig dag, jeg har vasket og ryddet litt... ungene har lekt med venner! Nå er lillebror her i huset litt pjusk, nesten så jeg tror det er noe i "vannet" *S* Får håpe det går over til i morgen, han klager på hodepine! (kanskje det er øreverk på gang..?)

Jeg har vært en liten tur på ikea og kjøpt denne hyllen greia her, to stykker faktisk! (4 hyller tilsammen) Det var Frk Fischer som hadde kjøpt disse til  kjøkkene sitt og de er veldig praktiske! Jeg skal ha mine over pulten i lillestua.....




I dag er det Earth hour mellom klokka 20.30-21.30
Husk å slukk alt lyset og tenn noen stearinlys, det er koselig det!

Ha en flott kveld videre..
klem

2 kommentarer:

Britt Irene sa...

Hei:)
Flotte hyller.har faktisk sett på disse selv,blir nok handel på ikea snart og jeg gleder meg.
Ligger en award inne på bloggen min fra meg til deg.
Ha en fin fin lørdag.klem:O)

Lykkelita sa...

Åh, tenk at du kan skrive at du har vært en "Tur innom Ikea" - *misunnelig*.. Jeg vil på Ikea, trenger ting og tang til to rom... Bare synd det tar en hel dag å kjøre til nærmeste Ikea:(
Håper dere har ei god helg uten de store planene.
Klem fra Elisabeth