tirsdag 15. mars 2011

I did it...

Så har jeg prøvd meg på makroner også, veldig lekre... men ikke noe jeg tror jeg kommer til å gjøre igjen! For noe styr.. men morro når man var ferdig!

Jeg har ikke smakt på de enda men min bedre halvdel elsket de og samme med storesøster som fikk en i matboksen i dag!
Skjønner jo hvorfor de er så dyre, ble ikke så mange som "overlevde" stekingen her hjemme... *S*

Prøvde meg på gule, rosa og grønne, kun de rosa og grønne som "ble" noe..

Ha en fortsatt fin dag...
klem

8 kommentarer:

Jatte sa...

Wow, så KULE de ble :)
Så gode ut også, den grønnfargen var knæsj og fin!

God Tirsdag,
Klem Jatte♥

Anja Holt sa...

Jeg hadde valgt rosa, ass.... de så monsterskumle ut!

krinkelkroken sa...

Så tøffe, har lyst og prøve jeg også, hvor fant du oppskrift????
Du fikk de jo fint til:)

Carina og gutta sa...

Så utrolig kule, og sikkert veldig gode :)

det hvite hjerte sa...

Knæsj farge
Har aldri smakt slike jeg
Er det godt ...?!
Jeg tar av meg hatten
DU er flink ...!

Kos dere med bursdagsjenta ♥ klem

Frk:Twil sa...

KULT!
Kanskje det må bli mitt neste bakeprøveprosjekt..?! Vanskelig skjønner jeg, men så kule da!!!

livet på kvasseberget sa...

så stilige da!
så gode ut og var jo så kule med den grønnfargen!

klem

Renate sa...

så knall farge :-D

Samme skjedde til meg også. Lagde 120 stk hvor kanskje 50 ble noe... Resten måtte jeg spise opp som straff for at de ikke ble bra.. :-D Haha!