mandag 28. mars 2011

Hyller fra ikea.


Hyllene er 40 cm lenger enn bordet, men det gjør faktisk ikke noe. Det ble deilig med litt mer oppbevaringsmuligheter! Hyllene er fra ikea sin kjøkkenavdeling de heter Norrtorp, egentlig skulle jeg ha sorte men de var utsolgt... hvitt gjør seg uansett!



















I dag skinner sola igjen, her jeg sitter nå varmer den i nakken min igjennom vindu...deilig! Jeg håper denne sommern blir  varmere enn de to foregående, det er bare å krysse fingrene!

Ha en kjekk dag...
klem

6 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så flott kontor!
Veldig lurt med IKEA kjøkkenhyller. Takk for tipset! =)

Klem

Ashi sa...

Hvitt gjør seg alltid! :) Det ble kjempe fint!! Jeg fikk også lyst på sånne hyller, har litt dilla på hyller altså:)
Glad mandag, fine deg

det hvite hjerte sa...

det ble fint, lin ...!
plass til masse nips,
ser ut som de alltid har
vært der liksom, et godt kjøp ...!

nå er bloggen i orden igjen også ?! Gjorde du noe for å få det til å fungere igjen?

ha en fin solskinnsdag, klem til deg

Dilla sa...

De hyllene er jo kjempefine, aldri sett de før!
Luksus med egen hobbykrok :-)

Home By Virginia sa...

Det ble kjempe fint... :)

Elsker hyller med plass til masse stæsj... ♥ Hi hi

Ha en fortsatt fin dag!

Klemmer fra MV :)

Anne Kjersti sa...

Det ble kjempe lekkert!!! :) Hadde jeg enda ikke hatt skråtak hvor mitt kontor/hobbykrok er, he he. Jeg får vel plass til to hyller, men da under hverandre og dradd til hver sin side. Kan bli kuult det også? ;-) Mitt skrivebord blir nok aldri like fint og ryddig som ditt, he he he!