fredag 25. mars 2011

Helg..

Så er det helg igjen da, hurra! Dagen har vært laaaangtekkelig..(nikker på hode)!! Har gått lang tur med Linus i solen i dag... han ble så sliten at han tilslutt la seg ned, men når han kom inn fikk han raptus så det holdt!..*S*

Jeg driver å fikser "hobby" kroken i lillestua, en liten billyhylle har funnet veien... Greit å kunne hjemme bort litt stæsj, flytte det fra kjellern har jeg ikke begynt med!
















Det er stille og rolig her, storesøster er borte på besøk og lillebror har bestekompisen her... og de leker så fint at jeg om mannen sitter her og tvinner tommeltotter!! *S* 

Vi har ingen spesielle helgeplaner, kun mannen som skal ut på pub og se på landskampen i morgen...ellers er det bare å nyte! Jeg kan nesten se bunnen på skittenkurvene her i huset, det har vel aldri skjedd før! *S*

Ha en flott helg folkens...
vi blogges!!

4 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

god helg lin venninna mi ... ♥ klem

Anja Holt sa...

rart når ungene plutselig er så store at de ikke trenger å passes på, ikke sant? Kos dere masse!

Mona Christin sa...

Hei.

Elsker den lysranken. Den er et MÅ HA for meg.

Ha en fin helg.

Klem Mona C

KROnPRINSESSENE sa...

Hei, så deilig med orden :) Er litt som systemfreak jeg ser du hi, hi.
Liker så godt lysranken og den fine bokstaven :)
Vet du, jeg har vært innom deg mange ganger før da jeg ikke hadde egen blogg og nå fant jeg endelig tilbake til deg!
Legger meg til som følger jeg :)
Ha en super helg.
Klem May Helen