mandag 14. mars 2011

Haba haba...

Mandag igjen... skjønner jo nå hvorfor jeg står så tidlig opp om morningen, det er jo fordi jeg legger meg klokka 21.30.. blir nok av søvn da vettu! *S*

Matpakker er smurt, sekker pakket, frokosten er innabords allerede, ungen er levert i skole og barnehage, hunden har fått seg en gå tur...og nå starter ryddingen på a mor, for i morgen er det bursdagsfest her! Jeg jobber jo best under press, så jeg kunne vel ikke ha startet noe tidligere med verken kakebaking eller planleggning! *LOL*























Bursdagsbarnet er storesøster, hun blir ni år og i morgen er oldemor, onkel og besteforeldre invitert på middag og kake... hva slags kake tror dere en ni åring ønsker seg!?

Jodda, her må det bakes oreokake..... Så lurte hun på om jeg kunne servere grønne vafler på barnebursdagen hennes til fredag! *S*

Jeg skal brette opp arma og starte straks... skal bare osv... *S*

Ha en flott dag!
Vi blogges...

6 kommentarer:

Huset på terrassen sa...

Ønsker deg og dine en flott uke og lykke til med koselig bursdagsfeiring imorgen :) Klem Linda

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Herlig med oreokake og grønne vaffler...det blir garantert en suksess.
Klem...Ellen

Eva sa...

Da virker det som om planen for dagen var lagt :) Lykke til og håper dere får en flott feiring!

Karipia sa...

Kos deg med bursdagsforberedelsene:))
Ønsker dere en fin bursdagsfeiring:))

Mamsens hus sa...

Grønne vaffler blir nok bra ;)
Kos dere!

Lenemora sa...

Lykke til med bursdager, hadde virkelig gjort seg med noen timer ekstra i døgnet til tider.

Klem Lenemora