søndag 20. mars 2011

Feiring...


På fredagen var det storesøster som feiret dagen sin med 15 sprudlende jenter, det ble høy volum! Jenter er som jenter flest...  *S*

Det ble brukt papptallerkner fra greengate og søte servietter med dots på... litt stilkræsj må det bli innimellom, med røde kopper og lilla sugerør... barn liker farger hedigvis!



Strødde litt mini lovehearts på bordet... alltid spennende med ting som kan spises rett av bordet! *S* Egentlig var det ment som kakepynt, men jeg glemte de!


















Etter bursdagsfeiringen, ble det sett på norsketalenter frem til nyhetene klokka 21... 21.15 tror jeg ALLE i dette huset sov! *S*

I går var det feiring av bestefar som fyller 60 år i dag...

Gratulerer så mye med dagen i dag og kos deg så masse på Tenerif!

Her skinner sola i dag så nå skal vi straks snøre på oss skoa og komme oss ut..
Vi blogges..
klem

4 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Koselig med bursdagshelg : ) Vi feiret 12 års dag her i gårog i dag skal vi til min nevø som fyller 5 : ) De har begge bursdag i morgen ) men greit å feire i helgene synes vi!
Kos deg med søndagen : )
Klem Tove

Anja Holt sa...

Jeg syntes fargekrsæsjen din ble kul, jeg! Hyggelig at jenta hadde fin feiring, de fortjener det, de små!

Hanne Mette sa...

Så koselig du har gjort det. Likte godt loveheartsene som bordpynt. :)
Ha en fin søndag!

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Fargekræsjen var slett ingen kræsj i mine øyne. *elsker farger*

Utrolig kult bord forresten!

Gratulerer med vel overstått bursdagsjente.

Ha en finfin søndag!