tirsdag 15. mars 2011

Etegilde..

Bursdagsbarnet er meget lykkelig, ble mye fint på henne pluss litt penger... så nå kunne hun kjøpe seg noen fine klær sa farmor og ja sa jeg.. en ny vår jakke hadde vært fint! Men glem det sa åtte åringen, klær det trengte hun virkelig ikke! *S*  Så vi ble enige om at hun skulle spare de til sydenturen i juni istede...























Jeg ble så mett at etter at gjestene hadde gått hjem gikk jeg en lang tur med Linus, fikk nesten hold der jeg gikk! *S*

Ungene er på vei i seng og jeg er på vei  i soffa...
Vi blogges!

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Gratulerer på etterskudd med storesøster.
Ser kjempegodt ut med is og sjokoladekake. Lit mer usikker på dei grønne makronene, sikekrt kjempegode, men dei ser litt misstenkelige ut med den grønnfargen. Hvordan får du dei så fargerike?
Ønsker deg en god onsdag :)

Bluggi buggi blogg sa...

Gratulerer med overstått. Kake¨ne så deilige ut, men det er jammen godt vi ikke har bursdager i huset hver dag ;)
Ha en fin dag
Trude :)

Camilla sa...

Mmmm det så lekkert ut!

Klemmer fra meg.