torsdag 17. mars 2011

Eat


Jeg har hengt opp bostavene EAT før jeg har malt de, for ting tar tross alt litt tid selv om jeg er hjemmeværende om dagen! *LOL*
Har ikke helt bestemt meg for om de skal bli sorte eller lyseblå,
kan vel sikkert bruke noen uker på det..*S*


Er ikke varmepumpa fin...? Not, den er i veien uansett, men kjekk og ha! 
Jeg driver å rydder litt her, rommet til lillebror er nå strøkent... men hvor lenge!?

Skal en tur på stoff og stil på alnabru snart for å finne en voksduk til barnebursdagen i morgen,
det må vel bli noe rosa noe...

Vi blogges...
klem

1 kommentar:

Ida sa...

Hei på deg!
Fant deg på NIB sine sider.. så fin en blogg og søte bokstaver du har :)
Jeg kjenner meg igjen det med varmepumpen, har en slik selv. Er ikke så veldig glad for å ha den i hus pga utseende, men ja.. det er veldig kjekk å ha. Både vinter og sommer.

Sleng deg gjerne med på min give away som jeg har ute nå :)
Ha en fin kveld!
Klemmer fra Ida (Interiør~drops)