onsdag 9. mars 2011

Dilla..


Jeg synes det er vanskelig med lys og ikke lys når det gjelder bilder...
har vel ikke helt satt meg inn i kameraetsfunksjoner.

Men disse to bildene er tatt nå, og så helt forskjellige de ble!

Man kan godt se at jeg ikke er noen strikkemester, haha..
jeg har til og med brukt forskjellig tykkelse på garnet! 

Jeg kan jo ikke akkurat skylde på 9 åringen her...*S*

Jeg trodde dessverre våren var rundt hjørne jeg
og i går når jeg så litt bar asfalt drømte jeg om å gå i joggesko!
Så våkner jeg opp idag og det er jo full snøstorm... #¤%&/()=?

Jaja, godt påsken er sein i år!

ha en kjekk dag...
Blogges!

5 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg. Jeg har lært via min utdannelse som grafisk designer at du trenger ikke alltid alt mulige funksjoner eller redigerings program. Det holder lenge med å lysne bildene.

Jeg bruker aldri blits ( sett kamera på noe når du tar bildene og du får glassklare bilder) og jeg lysner alltid bildene etterpå.

Synes det var kult med stikka lysestake:)

Ha en fin fin dag. Klem fra Elin:)

det hvite hjerte sa...

Så flink du er
blitt med å lage lysholdere
i strikk,
kan jo starte egen produksjon
og selge du nå ... ♥

Fin onsdag, klem til deg

Birte sa...

så flink du er... slike vil jeg lage også... takk for tipset...

klem Birte

Guro sa...

De ble kjempefine! Planen her i huset er å dra til miljøstasjonen å kaste kilosvis med syltetøyglass osv i dag. Nå tror jeg jammen meg jeg skal "redde" noen! :)
God helg!

Hilsen fra Guro
(som ikke bruker blogger-kontoen sin, men finnes på http://guros.weblogg.no :)

Villa von Krogh sa...

De ble jo knallfine!