onsdag 30. mars 2011

Bildevegg..


Det har blitt prøvd ut litt forskjellige ting til denne bilde veggen her, blir liksom aldri ferdig.. Men den blir sånn her en stund. Hadde tenkt på svart hvitt bilder av barna osv.. vi får se, det er lett å bytte ut!


Jeg er jo veldig glad i skrift og tall på veggen jeg... så jeg fortsetter litt til med det! *S*


Ettermiddagen og kvelden bare fløy av sted her, nå er det jo straks leggtid på meg! Gjesper hele dagen jeg uansett hvor lenge jeg sover! 

Takke være den herlige bloggeverden så har jeg fått meg nytt skilt i dag.. Tusen takk, Lena! *S*

Kos dere videre...
klem

5 kommentarer:

Lotta sa...

Superstilig! Helt herlig!!!!

*Vil ha* (som resten av huset ditt haha) Du inspirerer alltid du!

Klemmer

ide-puffen sa...

Det ble kjempestilig, og med et par sort hvit bilder av barna innimellom blir det enda kulere.
Tøft.
God natt her i fra.
Randi

Mona Christin sa...

Hei.

Absolutt diggbart. Stilig med svarte rammer.

Og den F'en i innlegget under. Den la meg min elsk på. Hvor fant du den og pris??

Klem Mona C

Ashi sa...

God morgen søte! Veggem var super kul! Du er en inspirerende dame:) Klem,klem

Anja Holt sa...

Dette ble kult!