onsdag 2. mars 2011

Onsdagsblues

Jaha, venter fortsatt på vår jeg...*S*
I dag er det faktisk minusgrader, var ikke det værmeldingen lovet!?

Jeg Har så mye på tapeten, men det blir til at jeg ikke får gjort noe.
Det er deilig her i soffakroken, med Linusen ved min side og pc`n på fange! *S*

Det kommer ihvertfall ikke noen kjøkkenbilder fra meg ihvertfall! *S*
Ser på Nib at det er mange flott kjøkken her i landet...
(og lykke til alle sammen!)

Tusen takk for alle søte kommentarer,
gleder meg til å bruke jakka snart..
Blogges!

3 kommentarer:

Dilla sa...

Jeg forstår deg så godt! Ikke godt å jobbe kvelder/helger når man har barn..ikke alle som passer til det i alle fall! Ikke det viktigste hva man jobber med eller som, bare man føler man rår over det viktigste = familien <3
Da er det like greit å kjøpe Maileg nisser til full pris ;)

Ja, har en utrolig snill mann! I disse dager får han virkelig prøvd seg. Han holder ut med alt det ekstra dette fører til! Han fortjener jammen etappepremier han også ;-)

Matteo sa...

Hei
Syns du har en så trivelig blogg som jeg besøker både titt og ofte.

Har en gutt som snart fyller år, og han syns de piratserviettene din sønn hadde på bursdagen vår så kule. Hvor er de kjøpt?

Piulfen sa...

Koselig vårstemning hjemme hos deg. Kos deg med lille Linus.