søndag 27. mars 2011

Skilt

Dette flotte skilte fra kremmerhuset ønsker jeg meg, men nå har jeg lett lenge etter det og det ser ut som om det er utsolgt ja! *S*

Driver fortsatt med bilde mysterie, skjønner jo fortsatt ingenting av koder og annen shit... men får nå se da!
Vi har vært på middag hos svigers i dag, veldig god mat...  minsten våknet ok i dag men formen dabbet av etterhvert, nå er paracet inntatt og han smiler litt!

(Tusen takk for hjelpen Roar og Anette... klarer ikke med egne bilder, men fra datan funka det!?)

Kos dere i kveld....

8 kommentarer:

Beate sa...

herlig sitat!!
ønsker deg en fin-fin søndag

klem beate

familiens Johnsens hverdag sa...

Flott skilt:) lagrer du bildene på din pc? Prøv det sågær du se om det går:)

Ja en flott kveld:€
J

Tindrande Auge sa...

kjempestilig!!
Ha en fin søndag videre!

Mitt Landliv sa...

Det skiltet har jeg også siklet på, men var så dum å ikke kjøpe det med meg første gang jeg så det... Har ikke funnet det siden :-/

Ha en finfin kveld!

Anja Holt sa...

Burde henge på alles bad!

Turid sa...

Heisann, og takk for kommentar / innspill inne hos meg :-) Jeg fikk løst bilde-problemet midlertidig ved å bruke det gamle redigeringsprogramet. Regner med at problemet ligger sentralt siden det er flere som sliter med det samme.

Kjempestilig skilt du viser fram, forresten ;-)
Ha en fin dag!

Klem, Turid

Theamor sa...

Ja, det skiltet kan jeg huske gikk fort ja!:)
Må bare få sagt det; TAKK for at du har en så flott og inspirerende blogg!

Silje sa...

Hei kjære deg! : ) Lenge siden jeg har vært innom nå, og på dette innlegget må jeg altså stoppe opp. Det bildet er jo så fint :) Hør med din nærmeste Kremmerhus-butikk om de ikke kan sjekke lagerlistene. Da kan de se om noen andre butikker i distriktet kanskje har igjen : )

Tirsdagsklem : )