torsdag 17. februar 2011

Sykestue..


Lillebror her i huset har hanglet en stund... feber annenhverdag, stygg hoste og slapp.
Jeg og mannen prøver så godt vi kan å dele dagene mellom oss
og besteforeldre stepper inn også når de kan. 
Men den evige dårlige samvittigheten om å være hjemme fra jobb den er der..

Det har vært en rolig dag, lillebror sover og sover..
(og jeg blunder med...)

Men Linus han er ihvertfall i hundre, her koser han seg med bamsen til lillebror!

Kos dere videre og holde dere friske og raske! *S*


5 kommentarer:

Hulda sa...

Så nusselig liten valp. :) Vi har samme rase, en herlig hund! :)

sylvia sa...

hei.
akkurat sånn har min silje vært i en uke å, vi tok turen til legen i dag, hun har stille lungebetennelse, så nå er det hvile å pencilin.
god bedring til den syke,
klem fra
sylvia

det hvite hjerte sa...

smelt ...!

Stine sa...

For en fin blogg du har!

Å en skikkeli søt hund, -lik rase som jeg har.

Falt helt for bloggen din, -en av m ine favoritter!

Ha en kjempefin helg!:)

mai sa...

Aaaw, så søt han var der!

Kjempefin blogg du har, mange fine bilder og en stil jeg kan falle for. Jeg liker. Ros til deg!