lørdag 12. februar 2011

iler avsted...


Aiaiai...så er kulda tilbake! Godt å friskt idag,
 Linus bare luktet på luften og rygget inn igjennom døra igjen!

Fordelen med å stå tidlig opp er at jeg er ferdig med en kake allerede...bare to igjen!
 Gode rundstykker med egg er inntatt og nå er det ut på vift for å kjøpe presanger her!

Man skal jo rekke så mye når det er lørdag for på ukedagene er det jobb,
unger og fritidsaktiviter...tiden flyr!
Vi skal på ishockey kamp i dag,  mannen skal på fotballkamp osv...
jeg løper.... *S*

Ha en flott dag...
klem 

3 kommentarer:

Nooria sa...

Du har det så fint hjemme hos deg! Masse kule detaljer! Jeg blir inspirert :-). Ha en god helg!

Anja Holt sa...

linus er en liten luring, ja! kos dere i dag, jeg elsker det nye bordet ditt!

Mitt gode liv sa...

Hei :)
House doctor plakatene har jeg også kjøpt..men enda ikke fått på veggen..
Kan jeg spørre hvilken plate du har brukt bak??

Legger meg samtidig til som følger hos deg.

Martha.