søndag 13. februar 2011

Gruff...


Nei, jeg er ikke redd for å ha en kjedelig blogg, for jeg vet til tider at det er den.. for jeg viser jo de samme tingene om igjen og om igjen bare med en liten vri... Blogger jeg ikke om kjøkkene mitt så er det fordi jeg faktiskt ikke liker det i heletatt og synes det er veldig grelt.. men jeg har ikke 100 tusen for å pusset det opp bare for å ha noe å blogge om og for å vise dere.  Det er jo selvsagt  hyggelig med kommentarer osv..(for ja det er det!) Å det er lov å legge igjen en kommentar på at gosh dette var ikke min smak, jeg ville heller ha gjort..osv...

Men jeg orker ikke å blogge om alt det som irriterer meg der ute, det har jeg ingenting grunn for, synes jeg en blogg er kjedelig så leser jeg jo ikke den. Og jeg har ingen grunn til å legge igjen en kommentar hos noen for å fortelle de at de bør kjøpe nytt kamera, ikke ta bilder om kvelden, finn din egen stil, hvis du gjør som den bloggern så blir bloggen din bedre osv.... for det har jeg jo absolutt ingenting med!!? Blogg om det du vil og det du føler... de som liker bloggen din leser den uansett.... (og selvsagt de som ikke liker den, liker å få sagt det de også!)

Jeg blogger om interiør for det interesserer meg, noen synes jo selvsagt det er meget spesielt at vi tar bilder av muffinser, bruka boller, walther & co lyshus, osv... noen synes jo mange av oss har kun en stil og liker det samme alle sammen! ja jeg har kjøpt meg en kitchen aid, sikkert veldig påvirket av blogger... jeg har også fått meg en tolix stol, som jeg har prøvd å selge fordi den er skikkelig vond å sitte på. Å hold dere fast, det dukker snart opp en eams rar rocking chair her også ... KUN FORDI JEG LIKER DET, og ja jeg blir inspirert av alle de flotte bloggene der ute og interiørbladene... (for jeg er en blad interiør junkie!!)

La oss leve i en "drømmeverden" her i interiørbloggeland, for det er det vi liker! Livet mitt står ikke på trykk her, for det skjer mye mer mellom linjene enn hva som blir blogget om... livet er tøft!

Ha en flott dag alle sammen!!

10 kommentarer:

2 engler sa...

Enig! Blogg om et som gir deg noe og så ofte det passer for deg:) Strålende søndag til deg og en fin fin morsdag! Hei fra J

Åse-Lill sa...

Så enig så enig:) Har akkurat begynt å blogge, synest det er kjempegøy, men man blogger jo bare om en pitte liten flik av livet...
Er forresten kjempeglad i bloggen din:)

det hvite hjerte sa...

jeg har alltid elsket bloggen
din og alt det fine du viser frem
du har din stil og jeg har min
og det er det som er så herlig
i denne bloggverden å kunne
få inspirasjon og glede av å se
hvordan andre innreder sine hjem
og gi og motta tips og ideer,
det er det som er så unikt
med bloggverden ... ♥

fortsett å blogg som du
gjør du lin, for det er
det som gjør bloggen din
så unik & fin
jeg besøker deg hver
eneste dag
og kan ikke leve uten deg
og fru fjeldhammer's kaos ... ♥

*smiler*

ha en fantastisk morsdag by the way ...!

stor klem til deg :)

Beate sa...

you go girl!!!
digger både bloggen din og stilen din jeg!!

klem beate

Anja Holt sa...

Gleder meg til å se den spinnville "rock'n roll" stolen din! Ha en herlig dag og fokuser på det som er bra!

Fjordheim sa...

Ja det er nå det jeg gjør. Lar vær å lese blogger jeg ikke liker. I hvert fall gidder jeg ikke kommentere visst det er ting jeg syns er helt grusomt. Men det vil vel alltid være noen der ute som liker å gjøre livet litt surt for andre. Være den du er, og skriv og ta bilder som du vil.
Jeg har et lite kompaktkamera som tar grei nok bilder. Men er jo ikke helt topp. Sjelden jeg orker å redigere bildene mine, men en ser jo hva det er. Ellers hadde jeg ikke lagt det ut. Interiøret blir ikke verken finere eller bedre av at bilde blir bedre. Men opplevelsen når en ser det kan kanskje bli bedre.
Ønsker deg en riktig god søndagskveld :)

minimum sa...

ikke gruff tilbake du - slett og glem - og hygg deg med bloggen din og alt det du har lyst til å gjøre - for din egen del!!
- jeg er bare innom for å drømme meg bort i house doctore bordet ditt igjen - det er bare så fint!!
Ha en fin uke!!!

Jatte sa...

Godt sagt :)
Man blogger om det man vil på sin egen blogg, de som ikke liker det kan klikke seg videre til neste blogg :)

Det at du blogger mye om de samme tingene er jo forde man bytter jo liksom ikke stue hver uke heller, så det blir jo mye av det samme, med liten vri som du sier :-)

Såklart blir man påvirket av andre bloggere og vi har mye likt vi som har en interiørinteresse, MEN, som jeg har laget ett innlegg om på blogge min før: ALLE HAR SIN LILLE OERSONLIGE TOUCH på hjemmet sitt, som gjør det unikt fra alle andre, selv om man har samme lyshus eller tolixstol!

Å de fleste gidder ikke blogge om dårlig sexliv, grinete unger, trang økonomi osv på bloggen sin, men det vil jo ikke si at det ikke ER sånn til tider :)

Jeg bruker ihvertfall min blogg for og få ett fristed, kose meg og slappe av :)

YOU GO GIRL, like bloggen din jeg- kjedelig eller ei ;)

Klem Jatte.

Lindis sa...

Takk for kommentar inne hos meg ;-)
Helt enig - man får blogge om det man vil!
Men da må man jo også tåle litt "gruff" innimellom ;-)

Ha en fortsatt fin dag!

Lindis, Min Lille Hule

Hege sa...

Jeg liker bloggen din jeg! Og jeg måtte le litt av kommentaren din om at vi bloggere tar bilder av muffins, sinkhus og andre "rare" greier. Jeg tar bilder av mye rart. Middager som blir gode og ser fine ut. Om jeg kjøper blomster så fotograferes de. Gjør jeg om i hyllene mine så tar jeg jammen bilder av det også. Ikke alt jeg legger i bloggen da, men en del havner der. Jeg tenker også at selv om bloggen er offentlig, så er den lit privat også. Det er min måte å dokumentere min hverdag og en periode av mitt liv. Ikke sikkert jeg kommer til å blogge til jeg er pensjonist akkurat! Men jeg har det moro med å lage blogginnlegg, og jeg koser meg blant annet med å vite at familien min i nord kan få litt innblikk i min hverdag og mitt hjem!
Gleder meg til å fortsette å følge med i bloggen din jeg!