fredag 11. februar 2011

Fredaskos....

Hurra for fredagen,
det er min fridag i dag så den skal nytes...

Tror verken jeg skal vaske eller rydde! *S*

Jeg har lest room 123 både tre og fire ganger,
spist en sjokolade og virkelig utnyttet soffan så langt....

Linusen og jeg har jo selvsagt levert lillebror i barnehagen,
han får en kort dag i dag... Ikke den perfekte turdagen heller,
men det er godt man har gode klær!
ull er gull....

Driver å forbreder en 5 års bursdag, ikke alltid like lett... for hva skal man kjøpe, 
når man egentlig ikke ønsker seg noe?? 

Jeg triller tilbake til soffan her....
Ha en flott snøfrisk dag!!
klem

5 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

mmm ... høres fantastisk ut
nyt dagen med god samvittighet ...!

klem til deg

ps!
hva med sjørøverbursdag og skattejakt ...

Bluggi buggi blogg sa...

Deilig med late dager...fordi vi fortjener det ;) Nyt dagen.
Trude :)

Fru M sa...

Så deilig det hørtes ut. Godt med helg. Fredagen er bestandig noe for seg selv. Her er jeg hjemme med en kaptein Sabeltann som har vondt i magen. Kankje skattejakt på bursdag er tingen...Mvh Å
god helg

irina sa...

Det gjør du rett i min venn---KOS deg :) ser ut som det alltid er strøkent der....det er det ikke allefall her. Har det nue rom123 kommet ut ?

Klem

Ps hvor er den fine hvite lampen fra ?

Anonym sa...

Fine puter i sofaen! Kvar er dei stripete kjøpt? Evt. stoffet?
Akkurat sånne hadde passa i sofaen min:)