lørdag 1. januar 2011

Været...


Ja folkens, så er det bare å venne seg til å skrive 2011.

Her har jula vært borte noen dager, det begynte med at Linus ikke klarte å la treet være, så istedefor nei nei nei nei... så heiv vi det ut! *S*

Så i går forsvant resten av pynten å! Men jeg tenker ikke vår enda altså,
skal kose oss med snø og kakao en stund til her vi!

Det ble jo full væromslag her i går kveld, var jo plussgrader når rakettene skulle skytes opp. Så i dag har vi aket i mange timer, veldig deilig... håper været holder! *S*

kos dere videre!
klem

6 kommentarer:

Beate sa...

deilig å bli kvitt jula synes jeg...

ønsker deg et fiiiint 2011

klem beate

Mitt ☆ Mine sa...

Her er også det meste av julen pakket vekk. Bare treet gjenstår og det ryker i morgen!

Masse fine bilder fra deg i de siste. Liker både stuen og spisestuen din såå godt!

Stilige sko til gutten din!

oi..ja også Godt nyttår!! Ser frem til å følge deg videre i 2011!

Klem

Living White sa...

Godt nytt år:)
Jeg var 99% sikker på at juletre var umulig å ha her i år pga valpen så jeg kjøpte jo en slik liten søt sak. Men tror du ikke han har latt både det lille treet samt kulene henge i fred? Var nok heldig der.

micano sa...

Trivelig stue! Jeg er veldig klar for å rydde ut jula! :-)

Anja Holt sa...

Her er all jul fortsatt på plass. Normalt sett ville den blitt ryddet ut i går, men men... ha en deilig dag!

Joëlle sa...

Very nice living-room. Love the colors.
Joëlle (Trendy-Homes)