lørdag 15. januar 2011

Linus

Lille tassen våres går i et med interiøret..*S
Her tror han vel at han er en katt kanskje... speider etter lekekamerater!?

I dag er vi stolte av bestekompisen til lillebror for han er ikke redd Linus lenger, så vi har feiret med litt soldrikk og lørdagsgodis allerede.... for ja, sånne barrierer må feires!!

Storesøster har spilt to hånballkamper i dag og hjelper nå mormor med å lage gulrotkake...
Jeg er litt skjelven i formen så jeg skal innta soffan med et blad...

Vi koser oss!
klem

6 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Hi hi trodde faktisk han var en katt før jeg trykket på innlegget.
Trodde dere hadde fått en nydelig hvit perser:)

Han er skjønn uansett da!

Ha en strålende helg!
Klem:)

Jatte sa...

Aaaw, herlige lille tassen *smelt*

God helg til dere,
Klem Jatte ♥

Ps; Give away hos meg om du vil delta!

hjertero.com sa...

Hehe, søte Linus som matcher interiøret... ;)

Jeg har en liten utfordring til deg inne hos meg!

Ha en god helg!

Klem Silje

Frk. Virrum sa...

Kamuflasje..?
Håper spfa gjør deg godt..god helg!

Anja Holt sa...

Haha, strålende bilde! Barrièrer som brytes må feires storveis, og det ser jeg at dere har gjort. Riktig god lørdag til deg og dine, håper du er frisk i morgen!

Frk Fischer sa...

Snille gode du...mini sier at linus er jo likse snill som bestkompisen . og da er han jo ikke no "fali" ..
Takk for en kjempe hyggelig kveld!!