søndag 9. januar 2011


Her har jeg fått ryddet og vasket litt mens
barna har vært ute med farmor og farfar.
De har stått på ski og aket i over to timer.

Storesøster kom hjem og gikk ut igjen,
hun ble med ei venninne og mamman for å stå på mere ski...
hun elsker det!

Ellers så skal vi egentlig på juletrefest
med barnehagen i dag,
men lillebror lurte på om vi kunne
"hoppe" over det...*S*

Så han og pappan spiller litt super mario på wii
mens jeg sitter forann pc`n...
Nå skal det sies at mamman elsker og spille supermario,
men blir så hissig til tider at hun må stoppe for barnas skyld...*S*

Ha en flott søndag...
klem

3 kommentarer:

Anja Holt sa...

Blir du hissig, altså? Hmm, det var en uvant side fra din kant! Kos deg denne vakre søndagen, og trenger du trening har jeg en plass som skal måkes!

-Mia- sa...

Stilige lysestaker!! Ha en super kveld! Klem

Ashi sa...

Haha jeg kjenner meg litt igjen ang spillingen. SuperMario er fin han bare han gjør som jeg vil:)