fredag 7. januar 2011

Det er gøy å ha prøvd da....

Sånn gikk det... pallebordet er nedgradert til kjellerstua! (som ikke er ferdig enda..) Pallebordet ble rett og slett for upraktisk for oss...uansett hvor kult det var! Utallige med kopper ble sølt, og det hadde ikke hjulpet med glassplate for jeg hadde kjøpt hjul som ikke kunne stoppes...så hver gang en unge var borti det så trillet det jo.. vet ikke hvor mange uhell vi hadde med kopper og diverse... *S*

Så et hemnesbord fra ikea har flyttet inn.
Var veldig morsomt å se at Boligglede har gjort det sammen! *S*

Nå  er det en arbeidsdag igjen så er det helg... gleder meg!
klem

7 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Åh, det som jeg syntes var så kult,
men skjønner godt det med den problemstillingen, man blir lei a
å tørke søl i det ustanselige ...!

Tøft å ha slikt bord i kjellerstuen også da, gleder meg til å se den ferdig ...!

PS! Clas Olsson har rimelige hjul i mange størrelser som kan låses

Ha en fortreffelig fredag,
årets første *føles som himmelriket og litt til* ...!

stor klem til deg

Beate i Husets Hjerte sa...

Kjenner til det. SÅ mye jeg kunne tenkt meg å gjøre, men siden jeg har småbarn ennå, går det ikke. Må bare tenke ut nye ting. Ha en fin helg!

Anja Holt sa...

Jeg ser problematikken!

aase sa...

Glad jeg aldri fikk ferdig det bordet jeg nå....så nemlig at Hege også hadde kastet ut sitt ja.

Christine C sa...

Pallebordet var jo stilig, men jeg ser problemet med søl og slikt. Det nye bordet var kjempefint i alle fall :-))
Riktig god helg til deg!

Heimekjær sa...

å elsket det bordet:) planer om å "bygge" nåkke lignande sjøl;)

men fint med kvitt og!!

ha en herlig lørdagskveld;)
♥ Linda

Fjasevas Huset sa...

jeg må bare si at jeg kjenner at jeg trives på bloggen din.
bloggen din er ny for meg, men må si at stilen din er helt etter mitt hjerte:)

kommer definetivt igjen:)))

klem fra mor i fjasevas huset