mandag 6. desember 2010

Tiden flyr!

Som vanlig får jeg alltid dårlig tid når jeg skal på jobb uansett når jeg begynner! i dag trenger jeg ikke å løpe for jeg er så heldig at en kollega skal plukke meg opp. Etter jobb på lørdag, rakk jeg akkurat fem minutter inne i kremmerhuset på Strømmen og ja, jeg fant de kuleste telysestakene i tre! trenger ikke å kjøpe dyre kubbelys fra Nordal når man bare kan bytte telys på disse! Virkelig dagens tips... 39,- og 59,-

Disse serviettene er også fra samme sted, de må hamstres... vakkert ikke sant?

I går dekket storesøster på bordet, hun synes det var litt rart at vi skulle ha rundstykker til middag... nam nam.. med roastbiff , medisterkaker... og masse tilbehør!
Ha en flott vinterdag....
klem

8 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Jeg må definitivt en tur på Kremmerhuset skjønner jeg. Takk for tips! :)

Nummer ni sa...

Kjempefine!
Må ta en kremmerhuset tur i løpet av uka.
Fin dag til deg også!

sandra sa...

rett og slett nydelig !!

Karma sa...

De serviettene har jeg også, synes de er nydelige!

Klem Kaja :)

Lotta sa...

Åh... Så billig sier du!!! Håper det er flere til meg når jeg kommer meg dit... Takk for tips:)

Lekkert hod DEG:)
Klemmer

Carina og gutta sa...

Takk for et veldig godt tips. De var fantastisk fine, Kremmerhuset her kommer jeg :)

Ha en riktig fin tirsdag i kulda.

irina sa...

Syns du har den vakreste spisestua jeg har sett ;) Bordet, stolene lampene...alt. Har visst det til demolitionmannen og alle vennene mine som vil se :)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

nydlelg rustikk borddekning, falt pladask...