torsdag 23. desember 2010

knott

Nye knotter i hus, glassknottene ligger i skuffen!

Det er lillejulaften i dag og jeg har fortsatt ikke alt på stelle... fungerer best under press jeg! Men en regel følger jeg og det er at jeg aldri går i butikken på julaften, da er det mye annet å henge fingrene i!! *S*

Vi koste oss på grøtfest i går, Linus var med! Gjorde hele familene flau da han gjorde sitt fornøden på to av teppene til vertinnen! Alright, og det var ikke bimmelim... men bommelom!! *rødme*

Det var jo endel barn der og med barn faller det smuler på gulvet, noe Linus er ganske kjapp med å få med seg... han skal jo kunn ha `valpefòret sitt! I går kveld fant vi fort ut at han hadde spist noe han ikke skulle ha, for vi har ikke noe teppe under spisestua, for å si det slik! Han har egentlig blitt renslig, men denne kulda gjør det vanskelig for han, dessverre!!

Nå skal jeg visst spille Wii her...
Ha en flott dag!
klem

2 kommentarer:

I en Eske sa...

Stilig knott=)
Kjenner igjen det med hunden ja, mine to er heldigvis ferdig med den perioden. Nesten så jeg vurderer å bruke up'ngo bleier hvis jeg skal ha valp igjen;) he he

home 4us sa...

Fine knotter. Lurt å oppbevare telys under der.

Kjenner meg igjen med å få småvalpene husrene. Det er ei slitsom tid, men artig lell.

Ha ei flott jul!