onsdag 8. desember 2010

Jul med din glede!


Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... jeg rydder og rydder og rydder, men føler bare at jeg flytter på rote! Linus og lillebror bare roter og roter!! *S*

Julaften kommer snikende og jeg har mange pakker og kjøpe igjen...
det blir bare fler og fler, hender jeg starter tidlig på høsten, men glemmer hva jeg har kjøpt...
så egentlig bør jeg skrive en liste og holde meg til den!

Linus sitter og piper på meg her så jeg får vel leke litt og gå en tur før jeg skal på jobb, vi trener på å ha på halsbånd... kommer ikke lenger enn til porten, så fryser han på labbene! *S*

Ha en flott dag!
klem

3 kommentarer:

Anja Holt sa...

Eller ta alle på en dag... hehe! Og ørepyntstativet ble kjempefint, forresten! Og de nye telysestakene dine var virkelig flotte! Kremmerhuset, sa du?

2 engler sa...

Hei :) så hyggelig at du liker lysestakene. Tror kansje jeg må investere i like selv også. Her flytter jeg rundt på rotet fra rom til rom, med et håp om at det skal bli helt borte innen jul... Det er vel kansje ikke det smarteste å pusse opp i flere ender av huset sånn rett oppi julen, men da blir det så deilig å lande til jul(forhåpentlighvis)
Ønsker deg en fredelig førjulstid. Hei fra Jorun

Ellinor sa...

Da mine foreldre hadde slik hund så hadde de dress de kledde på ham på de kaldeste og mest snøete dagene... Såååå søt atte :)