fredag 10. desember 2010

Rød jul...

Jippi, jeg har fri i dag....
Linusen og jeg har levert lillebror i barnehagen, det var spennende for både store og små...
 Lillebror var så stolt, et virkelig herlig syn!!

Tyttebærduftlys fra ikea, både julete og veldig god duft.. anbefales!

Lammeskinn ble kjøpt på living forrige søndag, tilbud! Vi stresser ikke til jul her i gården, det eneste som blir bakt er pepperkaker, kanskje litt mer vanilje fudge..(siden den vi lagde for et par helger siden er tom allerede!) ellers så bare koser vi oss... i helgen er det full overnatting, mormor og bestefar skal passe min fetter og min kusine, de ender vel opp på å sov her nede sammen med ungene mine... (onkelen min har fått unger i to omganger *S*)

På lørdag blir det enda mer spennende for da skal bestekompisen til lillebror sove over for første gang, det blir spennende... søsteren hans som er bestevenninne med storesøster her i huset skal også selvsagt sove over.. så dette blir morro fra morgen til kveld!

Julegavene har jeg tenkt meg å bli ferdig med i helgen også, så her er det bare å brette opp armene! (Men stresser ikke...) Huset er støvesugd, ryddet og gulvene er vasket.. Middagen er under planlegging, det blir taco/nachos kombo!! *S*

Ha en flott helg, folkens... kos dere og ikke stress!!*S*
klem

6 kommentarer:

Ida Susanne sa...

ååå..Koselig stue
Med..
Skjønne detaljer :)
Luktelys fra ikea er alltid en "slager"
Har selv de rosa telysene fra ikea, og de lukter himmelsk :)

Kose deg på fridagen din..
Klem Ida Susanne

Vintage Charm sa...

jeg har også fri i dag - herlig!!! koser meg med blogging.

Ha en fin dag videre.

det hvite hjerte sa...

Herlige detaljer fra stuen din ...!

Du har hatt så mange flotte
innlegg i det siste
jeg blir glad av å
besøke deg hver
gang ...!

Her blir det også Nachos
til middag i dag,
jeg er hjemme
tredje dagen på rad
med sterk forkjølelse
men føler meg iallefall
litt bedre nå mot helgen ...!

Høres ut som en travel helg
for dere, senk skuldrene og nyt
det er det aller beste ...!

Skjønner godt det var stor stas
for lillebror å vise frem Linus
for vennene i barnehagen, husker
selv det ble gjort da vår hund var valp og det var stor lykke ... ♥

Ha en kos kveld,
her snør det ... herlig ...!

klem til deg



Piulfen sa...

Koselig pyntet det er hos deg. Blir hyggelig med overnattingsbesøk hos dere i helgen.

In my house sa...

MMmmmmm, Mysigt,,,, Julen är härlig

kram josse

Tove `blogg verden sa...

koselige bilder : )
Ha en kjempefin helg
klem Tove