onsdag 15. desember 2010

Innpakkning!


 Jeg pakker gaver etter gaver...
spørr ikke Herr Fjeldhammer om hjelp der nei! *S*
(Er en smule lei, da det har blitt litt pakking på jobb også...)

Pakkelapper ble det lite av i år..
(kjøpte noen få på kremmerhuset, men ikke nok)
så jeg har brukt dymoen som jeg har sett fler andre bloggere har gjort,
det var smart! *S*


Lille Linusen var hos ventrinæren i hu og hast på mandag, da han hadde forstoppelse stakkars, hvorfor må de spise alt rusk sier nå jeg... det ble bedøvelse og full forvirring... men han er en leken tøffing og i full sving igjen! Lillebror trodde vi hadde omgangssyken men han kastet bare opp en gang.. så kanskje det var en liten forstoppelse på han og.. *LOL* Godt alt skjer på en gang da... *S* Herr Fjeldhammer fikk kjørt seg godt med to sløve små "gutter" her hjemme i går, begge ville bare sitte på fanget og kose! ( Jeg innrømmer at med kunn to timer med søvn natt til tirsdag var det like godt å gå på jobb, for jeg hadde hatt en meget kort lunte...) *S*

Nå må jeg pakke inn litt mer her... før jeg skal kaste meg i dusjen!
Ha en flott dag!!
klem

4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Flotte gaver!!!

Ha en fin dag!

KLEM KLEM
Anette:)

Wilhelmine sa...

Så fine gaver, heldige de som får dem. Ha en fin kveld videre, det pakkes inn gaver i Wilhelminehuset også. Julestri-klem fra Wilhelmine

livet på kvasseberget sa...

ja er nok å pakke inn nå før jul:)
koselig også da hvis man ikke tar alle på en gang:)

ha en nydelig helg!

klem fra kine

Fossestua sa...

Kjempekoselig innbakning på gavene :)