lørdag 18. desember 2010

Giveaway!!


For noen dager siden fikk jeg en koselig email fra 

som lurte på om jeg ville lotte ut et skilt til en av mine lesere
og selvsagt svarte jeg jo ja på det!



 tilbyr ekte gammeldags,
hånd-sjablonlagde dørskilt med originalt design,
 fet blank emaljering,
30-års fabrikkgaranti, utmerket service,
gratis levering og fornøydgaranti.




For å være med i konkurransen er det bare å legge igjen en kommentar ved dette innlegget, eller sende en mail til Frufjeldhammer@gmail.com

Jeg trekker en vinner lillejulaften...

Lykk til alle sammen!!

47 kommentarer:

Romantiska Hem sa...

ville bara önska en fin helg till dig och en underbar advent! KRAM

I en Eske sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen av så fine skilt=)

Fjellrosa sa...

Veldig fine.Ønsker meg.
Det er dårlig med vinnerlykke men jeg prøver

Beate i Husets Hjerte sa...

Jeg er med! De skiltene er kjempefine!! Ha en fin dag!

Pernille sa...

Åh, de er så utrolig fine de skiltene fra Ramsign! Jeg vil VELDIG GJERNE være med i trekningen! :)

Pernille

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Blir gjerne med....har samme konkuranse gående hos meg:)
kos deg
klem klem

Ellinor sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen din :)

Maliva`s verden sa...

Flott premie, har allerede et nr.skilt fra de. Så et navnskilt hadde passet perfekt;o) Fortsatt en fin førjulstid til deg fra Maliva

Cecilie sa...

Må man være med når man bor i Danmark?

Carina og gutta sa...

Å kjære Fru Fjeldhammer, det vil jeg gjerne være med på :) Hiver meg med og prøver lykken. De var jo bare så utrolig fine.

Ha en riktig god lørdag :)

Klem fra Carina

Anonym sa...

Hei
Jeg vil veldig gjerne være med på denne trekningen - flotte skilt, passer perfekt hos meg....

Klem Ann Helen

Lena sa...

Jeg vil, jeg vil!
Egentlig ønsker jeg meg et slikt dere har på døren deres - det var knallfint!!!

Ha en glad lørdag i SNØdrevet!!!

;o)

det hvite hjerte sa...

Håper du får en gave
også da ...!!!

Jeg blir selvfølgelig med, takk som byr, Lin ...!

Ha en fantastisk førjulslørdag,
om en ukes tid er det nesten over alt sammen, jeg er jo sånn som
elsker førjulstiden mest av alt
så nå gjelder det bare nå nyte til
det fulle i dagene fremover ...!

herlig ...!

klem til deg

villemo sa...

Ja, jeg vil gjerne vinne et skilt. Ha en flott førjulstid :) Jeg vinket til deg her om dagen, da du sto ute å sikkert ventet på noen.

igi sa...

Verdens vakreste dørskilt!
Jeg vil selvfølgelig være med påen give away!
Klem fra Igi

Grip dagen sa...

De er ivrige med å dele ut skilt i julen! Har sett loddtrekning på mange blogger!
Jeg henger meg på og trekker et lodd. Synes skiltene er NYDELIGE!

Juleklem Marit

Annika sa...

Så fantastisk kule skilt! Dette må eg vere med på :)

Håper du ikkje stressar altfor mykje i førjulstida! Sofaen skal brukast i den tida også ;)

God helg!

Anonym sa...

Kjempefine skilt:-) Jeg blir gjerne med. Ha en fortsatt fin førjulstid:-) Klem fra Vigdis
vigddan@online.no

Mitt Blogglandia sa...

Så klart jeg vil!
Skjønne skilter!

Cathrin sa...

Disse skiltene er bare helt nydelige, blir bare mer og mer betatt for hver gang jeg ser de. Ønsker meg virkelig et slikt på forsiden av huset, så jeg sniker meg med jeg. :o)

irene sa...

Klart jeg vill väre med!
Ha en fin 4.advent!

Irene

Fru Wonka sa...

Hei:)
Ønsker meg et sånt nummerskilt, så de hadde vært innmari gøy å vinne!! Ha en fin helg!!

Bringen Blomster sa...

Så fine skilt! :)
-synnøve-

heges verden sa...

Hei.
Jeg vil gjerne være med. De skiltene er jo såååååååå fine.
Hilsen Hege

Frk Fischer sa...

Ja detta vil jeg jo være med på...

Anonym sa...

Hei. Nydelige skilt:)
Jeg vil gjerne vinne husnummer til vårt hus:)
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Fossestua sa...

Åhhh de er så fine de skiltene!! Blir veldig gjerne med i giveawayen din! Har så lyst på et navneskilt i Highlander-serien. På det skulle det stått "Fossestua", navnet på vårt gamle tømmerhus fra 1906 :) Drømme drømme....krysser fingrerene!!!
Ønsker deg og dine en koselig helg :)
Klem fra Lise

Elisabeth sa...

Hei. Kom innom bloggen din via NIBs sider og her var det fint å være! :-) Hadde vært stas å vinne så fine skilt.

Hilsen Elisabeth

SNILLPIKE♥ sa...

Jeg er med.

Hide Gard og Glasdesign sa...

Ja, eg vil vere med. Nydeleg blogg du har. God jul til deg og dine. Veronica

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Jeg vil gjerne være med. Utrolig flotte de skiltene. =D

Lykkeliten sa...

Så fine skilt!
Vil gjerne være med i trekningen:)

Ha en flott 4.søndag i advent♥

Lene sa...

Ååå, de er jo bare fantastisk flotte, og jeg ønsker meg, ja :)

Du har en koselig blogg som jeg titter innom iblant. Ikke noe flink til å gi lyd fra meg, jeg - men denne giveawayen ble litt for fristende ;)

Kos deg med pepperkaker og førjulstid :)

Christina sa...

Jeg vil gjerne være med!! :)

Fjordheim sa...

Ja selvsagt vil jeg være med på trekning hos deg.
Ønsker deg ei god førjulstid :)

Anonym sa...

Klart eg ønsker meg nytt skilt til jul! Håpar nissen er på mi side; desse har eg nemleg sett på før, og dei er utruleg flotte, og hadde sjølvsagt gjort seg hos meg;)

Mvh
Kari

astrid sa...

Flotte skilt - det har jeg ennå ikke somlet meg til å anskaffe meg. Kanskje jeg med dette kan klare å få opp skilt på huset?

God jul.

Mvh astrid.d@gmail.com

Anne K. sa...

Blir gjerne med i trekningen av sånne flotte skilt

Anonym sa...

Super giveaway!
Kjempe fine skilt :)
Ha en god førjuls tid!
Klem LindaMarie :)

borghild sa...

Kunne veldig gjerne hatt et skilt faktisk! :)
I en periode på 7 (snart 8) år har vi aldri hatt et dørskilt, kunne vært greit å gjøre noe med det nå:)
Klem B:)

Lotte`s lille verden sa...

Jippi jippi

Gjett om jeg vil være med!

God jul

Fru M sa...

Hei
jeg prøver lykken jeg!! Mvh

Camilla HS sa...

Vil gjerne være med i trekningen! Veldig flotte skilt!

Line Dixon sa...

Flotte skilt! Vi har enda ikke fått skaffa oss et dørskilt til den nye leiligheten ;) God jul Lin :)

Jeanette ♥ sa...

Nydelige skilt.

Ønsker deg og dine en herlig god jul.

Klem fra meg ;o)

Anonym sa...

Ja, dette hade vært Überkoselig å ha på døra. Har akkurat giftet oss så da er det koselig å endelig bo sammen og da få en skilt:)

katrinewj@gmail.com

Lotta sa...

Olala:)Jeg er helt klart med:)Har selv fått lodde ut et skilt hos meg og skulle gjerne hatt et selv også:)
Krysser fingre og tær:)

Klemmer